Monday, January 16, 2012

ΣΚΟΤΑΔΙ.....ΦΩΣ



Θα μείνω ξάγρυπνος απόψε
με σβηστά τα φώτα
να γίνω ένα με το σκοτάδι
και θα μετρήσω όλους τους στεναγμούς της νύχτας
Μην κάτσεις δίπλα μου θα πληγωθείς
δεν έχεις μάθει να βαδίζεις εκεί που σβήνουν τ’ άστρα

Γεννάω σκοτάδι
Είσαι φώς
Είμαι ένας άγνωστος θεός
Δεν με ξέρεις
Κι ούτε θες
Είμαι του Έρωτα ο αγέννητος αδελφός

Δεν είμαι αυτός που ήμουν παλιά
Έχω απομείνει μια σκιά
Και μέσα μου σ’ έχω τυλίξει
Ζητάς να φύγεις μα…
Πόσο φως νομίζεις πως μπορείς να αντέξεις στον παράδεισο
αν δεν έχεις περπατήσει πρώτα όλο το σκοτάδι της κόλασης;

Οι δαίμονές σου είναι κοντά
Σου λένε... πέτα πιο ψηλά
Μα έχεις σπασμένα τα φτερά
Και τώρα ξέρεις…
Ότι δεν σε σκοτώνει…
Σε χτυπάει ξανά

Θα κοιμηθείς απόψε
μ' αναμμένα τα φώτα
γιατί φοβάσαι το σκοτάδι
και δεν μπορείς να ακούσεις τι σου λέει η νύχτα
Χρήστος Καριώτης

No comments:

Post a Comment