Friday, January 27, 2012

ΚΤΗΝΟΣ…


Με ακολουθείς…
Σ’ ένα παιχνίδι με το εγώ μου
Μια βόλτα στο κενό

Μια πάλη με το κτήνος που έχω μέσα μου…
Είσαι… το κτήνος που έχω μέσα μου
Ξέρεις τι σκέφτομαι…
Ξέρω πως σκέφτεσαι…
Προσπαθείς να μεταλλάξεις τα αισθήματα μου
Να σπάσεις τα δεσμά της οργής που σε γέννησε
Είσαι θεός και δαίμονας μαζί…
Θεός όταν με γεμίζεις δύναμη
Δαίμονας όταν με αφήνεις να την χρησιμοποιήσω
Και τα δυο μαζί όταν ερωτεύομαι
Είσαι ο εφιάλτης που προδίδει τα όνειρά μου
Μα ένα όνειρο που πρόδωσες σε στοίχειωσε
Τώρα θα μείνεις για πάντα στο μυαλό μου
Κι οι κραυγές σου θα ξυπνάνε τα ένστικτά μου
Δεν είσαι τίποτα χωρίς εμένα…
Είμαι μισός χωρίς εσένα
Αν πέσεις...δεν θα’ ναι επειδή σε νίκησα…
Αλλά επειδή με νίκησες…
Χρήστος Καριώτης

2 comments:

  1. Πολύ ενδιαφέρουσα εγγραφή...
    Καλησπέρα

    ReplyDelete
  2. Σ' ευχαριστώ. Καλησπέρα.

    ReplyDelete