Wednesday, March 7, 2012

ΜΗΝ ΧΑΘΕΙΣ ΣΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙ…ΜΕ ΑΣΧΗΜΟ ΤΕΛΟΣ



Δεν θα μπορούσες να είσαι πιο αληθινή
Δεν θα μπορούσα να είμαι πιο απρόσωπος
Άλλο ένα φύλλο απογοήτευσης
πάνω στα καπηλευμένα ψήγματα της ευτυχίας σου

Είσαι εξαρτημένη στο χάος που σου προσφέρω
Είμαι η λαιμητόμος της κάθε σου ανάσας
Σε κάθε μου γκρεμό μπαίνεις μπροστά να πέσεις πρώτη
Αναλώνεσαι ικετεύοντας τα τιποτένια χάδια μου

Όσο κρύβεις τον πόνο σου…εγώ θα σε πληγώνω
Συντηρώ τις φοβίες σου…σου φυτεύω καινούργιες
Σκοτώνω κάθε ίχνος αυτοεκτίμησης που σου έχει απομείνει
Άνοιξε επιτέλους τα μάτια σου, τρέξε μακριά μου

Για πόσο ακόμα θ’ αγκαλιάζεις μια παγωμένη εικόνα;
Πόσο γλυκό μπορεί να είναι ένα φιλί από μαρμαρωμένα χείλη;
Ζητάς μια καινούργια αρχή…να γυρίσουμε σελίδα…
Μα το παραμύθι μας έχει τελειώσει…

Δεν διάβασες το τέλος;
Ο κακός λύκος πέθανε...
και η κοκκινοσκουφίτσα για να κρατήσει ζωντανό το παραμύθι της
αποφάσισε να παίξει και το ρόλο του λύκου...κι έφαγε τις σάρκες της.

Χρήστος Καριώτης

No comments:

Post a Comment