Sunday, December 25, 2011

ΚΑΤΑΡΑ Η ΜΗΠΩΣ ΟΧΙ; (Μια σκέψη μου)



Και τι είστε όλοι εσείς οι ποιητές; Μήπως ονειροπαρμένοι;
Μπα! Δεν θα το έλεγα γιατί συνήθως γράφουμε για τους εφιάλτες μας.
Ξέρεις, σε καταράστηκα σήμερα πολλές φορές.
Ο λόγος;
Διάβασα ένα ποίημα σου και μου θύμησες έναν έρωτα που πίστευα ότι είχα ξεχάσει.
Αυτό σημαίνει ότι το ποίημα μου πέτυχε τον σκοπό του. Μίλησε στην ψυχή σου.
Καταραμένος να είσαι ποιητή.
Φίλε μου αν είχα μόνο την δική σου κατάρα στην πλάτη μου τότε ναι θα ήμουν καταραμένος.
Αλλά ευτυχώς είναι πολύ αυτοί που με καταριούνται κάθε μέρα και θα με καταραστούν χιλιάδες ακόμη στους αιώνες που θα έρθουν. Οπότε δεν μπορείς να με πεις καταραμένο.
Και τι είναι τότε ένας ποιητής τον οποίο θα καταριούνται κάθε μέρα για αιώνες όλοι οι πληγωμένοι απ' τον έρωτα αν δεν είναι καταραμένος;
Αθάνατος φίλε μου. Αθάνατος.

Χρήστος Α. Καριώτης




No comments:

Post a Comment